Nkuo (28), Oslo, eskortejente
Fortell at du ringer fra hzpaint.com for å øke sjansene dine for å få rabatt.     Anrop

Nkuo (28) eskorte Oslo

Høyde: 175 cm
Vekt: 58 kg
Alder: 28 yrs
Favoritt sitat: Du lever ikke for alltid ..... så hva faen!
Nasjonalitet: Tysk
Preferanser: Wanting real dating
Bryst: Lagre (C)
Øyenfarge: grå
Orientering: Rett

Prisene

TidIncallOutcall
Rask 70 eur
1 time 270 eur 370 eur + Outcall reisegebyr (Taxi)
Plus time 120 eur
12 timer 600 eur
24 timer 1100 eur

Anmeldelse

6 anmeldelse

Paulie
| +1 |

Min andre anmeldelse av Nkuo og mitt tredje besøk. Det blir bare bedre for hver gang. Vi er helt synkroniserte med hverandre. Det første besøket var fantastisk, så alle burde nyte denne fantastiske jenta. Nkuo kom til hotellrommet mitt og i det øyeblikket hun kommer inn døra smiler jeg fullstendig.Vi har startet hvert besøk med flere vennskap med å sette oss ned og følge med på hverandres liv. Jeg så henne sist rett før jul, så vi fikk høre om ferien og hva vi gjorde osv. Hun har fort blitt en fantastisk venn i tillegg til å være en følgesvenn, så jeg elsker samtalene våre. Ikke-VIP-er: Hun er fantastisk! VIPs: les videre :-)

Uppsala

Jeg hadde en flott tid med Ginger. Det kunne ikke gått bedre. Forventningene mine var riktige, Ginger var en dukke, og hun var åpen for alle ideer vi kunne komme på. Vi hadde det så gøy å gjøre de tingene vi ville at vi glemte å spille på husken hennes. Jeg kan nevne mange grunner til å bruke tid med Ginger, men svingen er øverst på listen over grunner til å gå tilbake.

Averting
| +1 |

Å sette opp en avtale med Nkuo ble gjort gjennom P411 og krevde også en nylig referanse. Når vi ble vist, satte vi opp en to timers avtale på hotellet mitt. Nkuo kom faktisk tidlig! Jeg måtte møte henne i lobbyen. Hun så ut akkurat som bildene hennes, og mens vi gikk til rommet mitt, pratet vi litt. Når vi kom tilbake til rommet mitt ... VIPs, les videre. IKKE-VIP-er, jeg ville nok ikke gjentatt.

Eleventh

To telefoner og e-poster med plassering, dukker opp banker på døren hun åpner døren i en kappe, gi henne en klem, gå og vask hendene sett deg ned og snakk litt. Gå deretter ned til moro

Popeyed
| +1 |

Fantastisk opplevelse! Får deg til å føle deg komfortabel god samtale og omsorg. Skulle ønske jeg kunne holde henne for meg selv

Sweepstakes

Hvis du liker blondiner, vil du absolutt elske Nkuo. Hun ga meg den beste munnen noensinne, og vi hadde sex utallige ganger. Jeg vet ikke, men det er noe med dem som jeg synes er veldig sexy. Kanskje de minner meg så mye om Marilyn Monroe som var et sexsymbol for lenge siden. Jeg var i humør til å legge meg en gang, og mens jeg søkte på nettet, så jeg Nkuo sin profil. Nå var hun en bombe på profilbildene hennes, men da jeg endelig møtte henne personlig, så hun hun ut som hundre ganger bedre og varmere. Vi startet natten med en rask dusj hvor hun såpet den nakne kroppen min fra topp til bunn.Etter det tørket vi oss og jeg bar henne til sengen. Hun var så slank og lett at jeg ikke hadde problemer med å bære henne. Jeg festet henne på sengen og begynte å tilbe kroppen hennes med tungen min. Jeg ba henne snu ryggen mot meg da jeg gikk inn i henne bakfra. Mens jeg pumpet bort, slo jeg også sidene på buksen hennes, og hun elsket det. Vi hadde også sex med henne på toppen og en kjapp ting før vi skilte lag.